Made by Mum... visual - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu Made by Mum... visual - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Made by Mum... visual

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 December 2011 | Oeganda, Bushenyi

En het is gelukt. mijn computer doet het weer, het internet werkte mee. en de fotos staan in volle glorie op http;//picasaweb.google.com/naatinuganda

voor diegene die nog niet gelezen hadden die worden vriendelijk verzocht het vorige bericht te laden. dat is het verhaal achter de foto's van vandaag!!

vrolijk kerstfeest!!

Naat

• 18 December 2011 - 14:21

Fransje:

Mooie foto's hoor, zeker ook de nieuwe slaapkamer. Dat was een mooi feest.

• 18 December 2011 - 14:23

Tante Nelly:

Ik ben er echt voor gaan zitten en heb genoten van de fotoreportage van het laatste half jaar. Het verhaal achter de foto's had ik natuurlijk al gelezen. Het was boeiend te lezen wat je voor toekomstplannen hebt en hoe het in jullie drukke gezin eraan toegaat. Nu is het dus heel druk met de hele familie op kerstreces, inclusief Gordon! Fijne Kerstdagen toegewenst.

• 19 December 2011 - 07:23

Joke Bom:

dat ziet er erg stoer uit Naat. Wat een klus maar het ziet er geweldig uit. En wat zijn de kids al groot geworden. De tijd vliegt.

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!