Tien ???? - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu Tien ???? - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Tien ????

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Maart 2011 | Oeganda, Bushenyi

tien??? maar dan deze keer geen weken maar dagen - maar ik vind 10 nog zo veel en ver klinken dat ik het toch nog liever over twee weken heb... en ik moet er niet aan denken dat deze baby besluit later te komen dan uitgerekend... daar heb ik de puf niet meer voor - wetende dat mijn puf of geen puf in dit verhaal geen rol speelt...

de onderstaande photo laat zien hoe het er mee staat...

ik wilde gewoon even heel snel laten weten dat ik problemen heb met mijn computer... met de aan/uit knop... in het slechtste geval kan ik dus binnen kort mijn computer niet meer aan doen... en daarmee kan het wereldkundig maken van deze langverwachte baby welleens lastig worden.

Ik hoop dat het gewoon allemaal voor die tijd goed gaat komen... maar in de 'als-dan' senario's weet dan dan ik gewoon mijn computer/internet niet kan bereiken.

Doei doei, naat
00256-772665607

  • 16 Maart 2011 - 14:43

    Nou:

    dan gaan we gewoon over op sms. Ik probeer het gelijk even!

    Seth

  • 16 Maart 2011 - 14:48

    Judith S:

    Ongelofelijk.... Hoe doe jij je schoenen aan...

  • 16 Maart 2011 - 14:54

    Rianne:

    Sjonge jonge... word je bij iedere volgende zwangerschap ronder of zitten er misschien stiekem twee in? Ik kan me voorstellen dat je het graag 'even naast je neer legt' straks, maar 10 is al op je vingers af te tellen! Dat gaat vast sneller dan je denkt! Het allerbeste ermee!

  • 16 Maart 2011 - 15:08

    Update:

    En voor de goeie orde: SMS werkt in ieder geval met mijn vodafoontje (ik gebruik +256 als landcode)

  • 16 Maart 2011 - 15:20

    Monique:

    Nou Naat, das sjouwen zo'n toeter. Zekers te weten maar een nieuwe Arinda of schient wel twee?
    In elk geval: Hou je Taai en een voorspoedige delivery over een dag of 10?

    gr Mo

  • 16 Maart 2011 - 15:39

    Hanny:

    Heel veel sterkte met de laatste loodjes en ik zal voor je duimen, dat het allemaal vlot gaat verlopen.

  • 16 Maart 2011 - 16:51

    Moniek:

    volhouden meid! Je bent er bijna; zeg dat ook maar tegen de andere kids als zij er genoeg van hebben dat jij op je laatste loodjes loopt.
    K denk aan je
    xx

  • 16 Maart 2011 - 18:27

    Fransje:

    ik hoop dat dit wolkje snel het licht ziet. Skypen loopt nu ook wat gevaar?? moet ik toch achter de kpn aan zodat ik jouw nieuws kan krijgen.

    zoenen voor de kids!!

  • 16 Maart 2011 - 21:22

    Maud :

    Naat, zijn er in uganda echo's en vertellen ze daar dat het er meer als een is. Wat een top stuk.
    Heel veel energie voor de laatste loodjes. En je weet het "deze wee komt nooit meer terug" voor als het echt te gek wordt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 105777

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

The Arinda's in Uganda

Landen bezocht: