Visueel Pasen... - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu Visueel Pasen... - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Visueel Pasen...

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 April 2010 | Oeganda, Bushenyi

6 april 2010

Goedemorgen Allemaal...

En toen was pasen weer voorbij. Jammer hoor, want het was gezellig.

Zoals belooft een visualisatie van ons 'Pasen op nivo 2' via de fotolink http://picasaweb.google.com/naatinuganda en dan de folder pasen 2010

hier onder een voorproefje.

Groeten aan iedereen.

Naat

  • 06 April 2010 - 06:16

    Seth:

    En wij maar aanrommelen met penseeltjes en een eier-molen ... Ik zie een nieuw export product

  • 06 April 2010 - 06:22

    Nathalie:

    MAUD: stuur me een mailtje op nathalie.uganda add yahoo.com dan heb ik jouw address ook weer!!

  • 06 April 2010 - 07:15

    Janneke Bos:

    Hoi Naat, wat een enorm werk heb jij aan voorbereiding verricht.Mijn complimenten!
    En dan al de mooie eieren die de kinderen geverfd en geknutseld hebben en de mandjes enz. Geweldig kids!!

  • 06 April 2010 - 07:54

    Hanny:

    Wat een leuke foto's! Wat zijn ze ingespannen bezig en wat een enig resultaat. Ik kan me voorstellen, dat je het jammer vindt, dat het weer voorbij is. Maar de tijd vliegt... voor je het weet is het jaar weer om. Hartelijke groet uit Vietnam.

  • 07 April 2010 - 06:53

    Chris:

    Kan me voorstellen dat jullie het ontzettend leuk hadden. Lekker kliederen..... Doet het altijd goed, enne leuk resultaat van je voorbereidingen!!!

  • 07 April 2010 - 09:20

    Joke:

    Ik word gewoon vrolijk en izt te lachen achter mijn computer. Wat een leuke foto's en kids.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 105783

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

The Arinda's in Uganda

Landen bezocht: