'Broertje' - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu 'Broertje' - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

'Broertje'

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

03 April 2011 | Oeganda, Bushenyi

3 april,

Op 2 april 4uur smorgens is 'Broertje' geboren... Kemba en Hansje de 'winners', Nicole en ik de 'loosers' (wij zatten in het 'zusje' team).

Zolang ik hier nog naar een geboorte certificaat kijk zonder naam heet ons broertje dus gewoon 'Broertje'...

alles goed en ook weer thuis maar nog wel moe en met veel werk. Later meer.

Naat

• 03 April 2011 - 11:38

Seth:

waddun mooi mormeltje...

• 03 April 2011 - 11:44

Lisa:

gefeliciteerd! met dit mooie manneke!

• 03 April 2011 - 12:11

Judith:

LIEF

• 03 April 2011 - 12:37

Fransje:

Na dat mooie bericht meteen een super foto.

• 03 April 2011 - 14:54

Tante Nelly:

Wat heb ik vaak aan je gedacht en me afgevraagd wanneer "broertje" te voorschijn zou komen. Van harte gefeliciteerd! Oma Jonkergouw belde een paar uur geleden al om het heugelijke nieuws te vertellen! Lief kindje hoor, wederom.

• 03 April 2011 - 15:05

Familie Pittens:

Gefeliciteerd en alle geluk en gezondheid voor jullie zevenen!

• 03 April 2011 - 16:09

Judith S:

Fantastisch! Een BROERTJE! X

• 03 April 2011 - 16:53

Monique:

'nog 10 dagen' is dus niet echt opgegaan, begrijp ik? Maar een mooi ventje hoor. Hoop dat 'broertje' toch nog een echte naam krijgt? lieve groet Mo en co

• 03 April 2011 - 17:30

C+Y+E+S:

Geweldig nieuws, weer een jongen erbij. Wat een schatje om te zien.
    Fijn dat alles goed gegaan is.
    Ook namens Cees en Toos
    Heel veel groetjes van Yvonne, Corne, Eva en Sietse.

• 03 April 2011 - 17:42

Cécile:

ik vind hem schattig, liefs Cécile

• 03 April 2011 - 18:50

Rianne:

Ik heb ooit een pop gehad die tot de dag van vandaag Broertje heet... Van harte! Wat weer een groot klein wonder! En he, werk? Je laat je nu toch eerst echt wel even verwennen hoop ik? Wel verdiend hoor na zo'n klus!!

• 03 April 2011 - 19:20

Tony Uit Gemert:

Proficiat met 'broertje' en dat hij een gezond en gelukkig leven mag krijgen.
    Nathalie wordt weer snel de oude.
    Groetjes Tony

• 03 April 2011 - 19:54

MamaNano:

Ooh wat fijn naat!!! Een broertje, dat was de afspraak toch? Ik een zusje jij een broertje!

Van harte met deze nieuwe aanvulling voor je gezin. Hij ziet er weer geweldig lief en schattig uit, zoals we van jouw kinders gewend zijn.

• 04 April 2011 - 11:11

Cynthia En Evert:

Van harte gefeliciteerd!
    Wat leuk een jongetje, geniet ervan!
    En wat een schatje zeg

• 04 April 2011 - 19:28

Christina Bos:

Van harte gefeliciteerd met dit schattige mannetje. Wat een mooi ventje. Je zult het vast heel druk hebben nu. Sterkte, succes en als het kan uiteraard ook genieten.

Groeten,
    Christina