... en een gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu ... en een gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

... en een gelukkig nieuwjaar!!

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 December 2009 | Oeganda, Bushenyi

Lieve Iedereen...

De kerstdagen zijn nog maar weer net voorbij en we racen via een verjaardag (Nicole morgen 3j) naar het nieuwjaarsfeest.

De 'Arinda Familie' wenst iedereen via onderstaande foto en video een heel gelukkig nieuwjaar!!

(nou ja... dat van die video lukt natuurlijk weer niet... 'easy upload' noemen ze dat dan... zo easy dat ik het niet kan - gaat u maar weer gewoon naar http://picasaweb.google.com/naatinuganda)

Naat en Co

• 28 December 2009 - 07:43

Wout En Janneke:

hoi geweldige familie,

ook jullie de beste wensen voor allemaal,de kerstdagen zijn weer over,maar jullie zullen ook wel verder feesten met elkaar!

• 28 December 2009 - 08:08

Joke:

Wat een schatjes. Jij hebt je eigen levende kerststal :-)
    Veel liefde en geluk in 2010 voor jullie allemaal.

dikke knuffel Joke en Sjoerd

• 28 December 2009 - 18:51

Cees En Toos Graafma:

'n Prachtige wens!Bedankt en voor jullie ook aale goeds voor 2010.

• 28 December 2009 - 18:51

Cees En Toos Graafma:

'n Prachtige wens!Bedankt en voor jullie ook aale goeds voor 2010.

• 30 December 2009 - 19:56

Tante Miep:

Lieve familie, groot en klein, ook voor jullie onze allerbeste wensen voor een goede gezondheid, een vredevol leven met genoeg water, voldoende middelen om jullie werk te doen en als gezin met elkaar te leven!
    Lieve groet tante Miep

• 03 Januari 2010 - 20:32

Tony:

Nathalie hierbij de beste wensen voor 2010 veel goede gezondheid en geluk toegewenst vanuit Gemert-Bakel

• 05 Januari 2010 - 08:25

Judith:

levende kerststal:
    mooie typering!!

verder, bekend gevoel, drie meisjes en een jongetje..gelukkig wel met vader én moeder

veel geluk samen

het enige nadeel van je vervroegde reis, dat ik nu niets heb om naar uit te kijken (meivakantie 2010 stond nog helemall gereserveerd, hoor)

liefs, ik stuur zo een email met persoonlijke info.
    Judith.

• 05 Januari 2010 - 11:33

Moniek:

jij ook de beste wensen meid! Geniet van het komende jaar met je gezin en in je werk.
    Toen ik jouw kids zag deed me dat denken aan onze kerstkaart 3 jaar geleden met jozef (luuk), maria (evi in superman cape...onder haar maria gewaad) jesse als engel en alex als baby jesus. Geniet er maar lekker van!

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!