Geen zorg - ik/wij zijn gewoon in Uganda en O.K - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu Geen zorg - ik/wij zijn gewoon in Uganda en O.K - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Geen zorg - ik/wij zijn gewoon in Uganda en O.K

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

12 Maart 2009 | Oeganda, Bushenyi

Hallo iedereen,

Zoals velen van jullie reeds gezien zullen hebben, en sommigen van jullie over de telefoon of skype ook al wel nagetrokken hebben:

Er is ingebroeken in mijn Yahoo account. Daaruit is een raar bericht verstuurd dat ik in problemen zou zitten in de filepijnen... nou niks is minder waar. Ik zit gewoon in Uganda, ben absoluut niet beroofd , en heb niemand 2000euro gevraagt!!

Maak je niet ongerust het is gewoon een inbraak.

Het hele gebeuren heeft wel mijn account vernietigd dus heb ik vanaf nu een nieuwe:

nathalie.uganda at yahoo.com

Ik ben daarmee uiteraard ook mijn hele adressen boek kwijt geraakt dus het zou fijn zijn als je even een emailtje dropped op de nieuwe account zodat ik je weer in mijn adress boek kan opslaan!!

Bedankt voor alle lieve berichten, en telefoontjes van de afgelopen dagen!!

Volgnede week weer een echt bericht van ons!! beloofd!!

Nathalie

• 12 Maart 2009 - 07:33

Tante Nelly:

Ik heb dat rare bericht gelukkig niet gekregen. Wat een boeven zeg.
    Heel veel liefs van tante Nelly

• 12 Maart 2009 - 08:28

Lisapeelen@hotmail.c:

Hoi Naatje
    Ja dat was wel FF schrikken zo van HE?
    Maar gelukkig is alles goed Groetjes en het GOEDE Lisa

• 12 Maart 2009 - 11:06

Seth:

Naat, als je nou slim bent... zet je je email adres hier niet letterlijk maar nathalie.uganda at yahoo.com

Dat scheelt weer boeven die bijvoorbeeld interessante email adressen oogsten van 'waarbenjij.nu' - een hele voor de hand liggende truuc voor dit soort scam !

• 12 Maart 2009 - 11:06

• 12 Maart 2009 - 11:07

Seth:

Aargggh *** site :) Sorry voor de dubbele post, ik ben van het type dat nu eenmaal wel eens op refresh drukt

• 12 Maart 2009 - 16:50

Willem:

Ik begreep dat je a la Ingrid Betancourt ontvoerd was.
    Met de details heb ik me verder zo bezig gehouden. Er heerst een economische crisis. De idee om -een deel van- losgeld te betalen of een steunfonds op te richten is geen moment bij me opgekomen.

• 12 Maart 2009 - 16:51

Willem:

Ik begreep dat je a la Ingrid Betancourt ontvoerd was.
    Met de details heb ik me verder niet!! zo bezig gehouden. Er heerst een economische crisis. De idee om -een deel van- losgeld te betalen of een steunfonds op te richten is dan ook geen moment bij me opgekomen.

• 12 Maart 2009 - 16:53

Willem:

Dat van die Aaaaaargh*** site heb ik nu ook