‘Het Grote Genieten’ 2008 - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu ‘Het Grote Genieten’ 2008 - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

‘Het Grote Genieten’ 2008

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Augustus 2008 | Oeganda, Bushenyi

19 Augustus 2008

Lieve Iedereen,

‘Het Grote Genieten’.... slaat niet op de weken dat alle drie de kinderen en ikzelf geveld waren/zijn door een hardnekkige virale verkoudheid...

‘Het Grote Genieten’... slaat ook niet op het feit dat ik in de periode tussen het vorige en dit bericht weereens beide HouseGirls verloor, mocht vervangen, en weer nieuwe mocht inwerken...

‘Het Grote Genieten’... slaat ook niet op het weer – het regenseizoen komt binnen waaien met vele heftige onweersstormen...

‘Het Grote Genieten’ slaat op jullie Grote Vakantie en de pakken D.E. koffie!!

Het is Grote Vakantie bij jullie... en dat merken we hier!! Bezoek van Cynthia en Evert, een tweede bezoek van Ben en Christine, een hoog aantal reacties op de website, en het arriveren van een enorm groot ‘Kerst Pakket’ van ‘Tante’ Joyce!!

Deze bezoekjes, en het kerstpakket staan garant voor een toestroom van heerlijke lang vergeten Nederlandse producten: kaas, stroopwafels, belgisch bier, honing, Douwe Egbert koffie, en allerlei hebbedingetjes voor de kinderen.

Vreemd genoeg heeft die stroom van producten het oh zo geruststellende ‘oud en vertrouwd’ gevoel dat het contact met Cyntyia&Evert met zich meebracht.... en mijn conclusie dat het dus nog wel goed zat met ‘Mij en Nederland’... enigszinds te niet gedaan.

Nu na....
Een pak D.E. koffie met ‘een onder de klep verstopt ventieltje’ zodat de koper in de winkel al aan ‘Het Grote Genieten’ kan beginnen ...

En na...
Een potje honing met een ohhhh zo handige doseer dop...

Lichtgevende Tandenborstels, die net zo lang knipperen als je kind word geacht te poetsen...

Pyramide vorminge thee zakjes waarin de verzameling thee blaadjes meer kans hebben om hun aroma aan het water af te staan...

En na...
De handige en hygienische tubes jam en smeerkaas van ‘Fred en Ed’ die de broodmaaltijd weer leuk maken....

De’r is hier (podverdorrie) ‘geen brood meer te krijgen’! Laat staan dat we ‘Fred en Ed’ nodig hebben om het weer leuk te maken... Waar grote delen van de wereld geen eten meer hebben is er in Nederland een Beweging actief die verpakkingen omzet tot ware attracties?? Een van mijn Nederlandse vrienden zei het mooi: ‘Rusland valt Georgie binnen, maar in nederland wachten we vol smacht op de nieuwe doseerdop op het wasmiddel...’.

Ik vertrouw er nu toch net iets minder op dat het nog wel goed zit met ‘Nederland & mij’...

(Hansjes verjaardag’s foto’s en 2 mapjes werkfoto’s zijn te bezichtigen via de weblink!)

Naat en Co

raak!

• 01 September 2008 - 20:55

Tante Nelly:

Op de valreep ontdek ik je mail. Morgen gaan we op vakantie.Gelukkig maar dat het tussen jou en Nederland niet helemaal goed meer zit. Gecondoleerd met het verlies van oma Jonkergouw. Nu mis je Nederland wel even denk ik. Morgen is de crematie en daar had je bij willen zijn denk ik.