17-2006 - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu 17-2006 - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

17-2006

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

07 December 2006 | Oeganda, Bushenyi

Hallo iedereen,

Een ander kort bericht… ter ere van Kemba’s verjaardag, en Hanny’s foto reportage!! Vandaag gaan de scholen dicht, dus dat gaat wat meer rust brengen, als ik het dan volgende week voor elkaar krijg om alle accountabilities af te ronden… als – dan … dan schrijf ik weer een uitgebreider verhaal. Maar voor nu… gewoon een berichtje om 10 van de vele leuke foto’s van Kemba’s verjaardag bij te plaatsen (10 is het maximum.. Volgende keer een nieuwe lichting, want er zitten nog vele andere leuke foto’s tussen!!).


Kids Corner:

Kemba is gisteren heel erg jarig geweest!! 3 jaar is ze nu… tijd vliegt… De morgen begon met alle ‘ingevlogen kadootjes’:

(Celile en Juut: bedankt voor de meetlat – fantastisch ingekleurd!, Oma: bedankt voor de super bal!, Seth en San: bedankt voor het Winnie de Phoo plezier, Yvonne en Corne: bedankt voor het leesplezier, Elaine thanx for the glasses, Heather and Angus: thanx for the drawing fun).

Daarna was het tijd voor de laatste voorbereidingen en het ophalen van alle extra kindertjes voor die dag. Lekker spelen, cake snijden, kaarsjes blazen etc.

Mijn cadeautje voor Kemba stond al sinds zaterdag in de tuin: een heus klimrek… Van Gordon kreeg ze een fietsje (waar Hansje ook op past).

Zie hier onder de foto’s. Geniet ervan…ik heb de laatste foto toegevoegd omdat het zelfs voor mij een ‘schok’ was te zien welke omvang ik inmiddels weer heb weten te bereiken.

Over een week of twee weer een fatsoenlijk verhaal!!

Lieve groet
Naat en Co

Naatinuganda@yahoo.com
Tel:00256-772-665607
Nathalie Jonkergouw Arinda
Po Box 170 Bushenyi Uganda

  • 08 December 2006 - 12:11

    Seth:

    Mooi speel tuigje hoor. Enne, op tijd klaar! Is het wel KEMA keur enzo :)

    Volgens mij is Gordon er ook trots op. Pappa himself *op de verjaardag* wauw. Dat lijkt me geen standaard gegeven met UG prio's (lekker steno he)

    Groetjes

  • 08 December 2006 - 13:35

    Tante Lisa :

    Gefeliciteerd met jullie Kemba ik wist het niet maar beter laat als nooit
    en ja je bent GOED aan't groeien! zijn het er toch geen 2? verder mooie foto's
    groet Lisa+Ab

  • 09 December 2006 - 17:59

    Gisha:

    mooie foto´s! mooie kindjes ook. ik kom een keer langdurig logeren ;-)

    gisha, vriendin van chris

  • 11 December 2006 - 14:05

    Angela V.d Laar:

    Ziet er gaaf uit zeg, jullie klimrek! En jij bent ook mooi rond geworden. Groeten uit het Bredase!

  • 12 December 2006 - 10:37

    Walter:

    Nathalie en Gordon, hartelijk gefeliciteerd met Kemba haar verjaardag! Wat een prachtig klimrek! En een leuk fietsje. Ik vind je als zwangere moeder er prachtig uitzien. Met jou is echt niks mis!!
    Groet je, Walter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 105760

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

The Arinda's in Uganda

Landen bezocht: