18-2006 - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu 18-2006 - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

18-2006

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 December 2006 | Oeganda, Bushenyi

Nou... ik zal nu maar ophouden met te beloven dat ‘het volgende bericht weer een vol verhaal word’ want het zit er blijkbaar niet in.

Werkwijs is het welliswaar veel rustiger nu... de scholen sloten, ik heb als de sodemieter alle donor reportages afgerond ... dus dat is inderdaad wel weer in een redelijker vaarwater...

Kon ik natuurlijk nooit vermoeden dat de dag dat ik mijn eindrapportages daadwerkelijk inleverde ook de dag zou zijn waarop ik te vroege weeeen kreeg..

Mijn verwachte bevallingsdatum is 14 januari, maar ik kreeg eergisteren weeen – vier weken te vroeg... ik ben dus nu met verplichte bedrust, en medicijnen om te proberen de baby er nog twee weken bij te geven voor de echte bevalling doorkomt...
Voor zover lijkt dat te gaan lukken... bijkomend feit is dat –ondanks dat het al heel lang met het hoofdje naar beneden lag – het nu besloten heeft zich in een onmogelijke positie te manouvreren wat als de bevalling nu door zou komen absoluut een keizersnede ten gevolge zou hebben... dus ... we hopen ook dat met deze uitstel actie de baby nog weer even terug kan draaien.

Nou.. aangezien bed rust en email een fix aantal hobbelige kilometers uit elkaar liggen, kan ik absoluut niet garanderen dat ik nog van me kan laten horen voordat de baby er is.. of ik persoonlijke mail kan beantwoorden is ook niet voorspelbaar....

Dus van daar dat ik zeg... laat ik maar even niets beloven.

Ik wil wel graag nog even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een hele fijne kerst te wensen en heel veel plezier met het wisselen der jaren...

Ik hoop jullie zo goed als ik kan op de hoogte te houden.

Oh.... Hanny de Hof fotograaf heeft me –met vooruitziende blik op de baby – meer fotoruimte gegeven... de foto’s van kemba’s verjaar dag bij het vorige bericht staan er dus nog gewoon.

Naat en Co
Naatinuganda@yahoo.com
Tel:00256-772-665607
Nathalie Jonkergouw Arinda
Po Box 170 Bushenyi Uganda

  • 18 December 2006 - 08:07

    Judith:

    jij ook mooie feestdagen, ben benieuwd welk feest het eerste komt dit jaar!

    hou het goed, liefs voor de hele familie, Judith.

  • 18 December 2006 - 08:26

    Janneke:

    Jullie ook hele goede feestdagen toegewenst. Ontbijt lunch en diner op bed verzorgt door je man. Hoe lijkt je dat? Maar dat er een normale gezonde baby en mama mag zijn is onze wens.
    groeten aan allen van wout en janneke.

  • 18 December 2006 - 12:07

    Willemijn En De Rest:

    Hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2007. Bovendien heeeeel veel succes met de bevalling!!!!!
    Liefs, Willemijn, Marc, Alexandra, Jorne, Theo en Annemiek

  • 18 December 2006 - 18:18

    Diny Weststrate:

    Naat, van harte fijne feestdagen, zowel het thuisfront als jij Nathalie. Dat verder alles
    goed met jou en de baby zal gaan is mijn wens voor jullie. Lieve groetjes Diny Weststrate

  • 18 December 2006 - 20:51

    Joke:

    Hou je taai girl, and relax.
    Knuffel aan Gordon

  • 19 December 2006 - 11:27

    Tante Nelly:

    Er wordt dit jaar veel van je flexibiliteit gevraagd.Ik hoop dat je rust kunt houden en binnenkort weer een lief babietje in je armen houdt. Fijne Kerstdagen toegewenst en liefs van tante Nelly (en oom Chris)

  • 20 December 2006 - 21:15

    Tante Lisa:

    Hoi Naat+Gordon+kinders
    Hele fijne kerstdagen en eengoed gezegend nieuwjaar!
    Veel sterkte toegewendt bij de bevalling (kerstkindje?)
    Ab+Lisa


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 105809

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

The Arinda's in Uganda

Landen bezocht: