16-2006 - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu 16-2006 - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

16-2006

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

17 November 2006 | Oeganda, Bushenyi

Hallo iedereen,

Zie dit bericht maar als een soort tussendoortje!! Ik ben nog steeds beredruk met de afronding van het donorproject voor mijn docenten voor dove kinderen... ik ren me rot moet ik eerlijk toegeven en dat met de groeiende omvang en gewicht maakt ea er niet gemakkelijker op... nog 3 weken en dan gaan de scholen dicht, dus ik wil het rennen toch nog 3 weken proberen vol te houden... maar om jullie nu nog drie weken op een teken van leven te laten wachten vind ik ook weer niet nodig...

Dus... nu even een tussendoortje, dan half december weer een bericht van rustiger vaarwater!!


Kids Corner:
Hansje vocabulair breid zich langzaam uit... dirty, pappa, mamma, baby, en car... die ‘car’ daar heeft ie wel wat mee hoor... wat ie daar toch zo leuk aan vind... pappy daar heeft ie eigenlijk geen tijd voor, maar pappies car is reden tot grote vreugde, en t plengen van vele boze tranen als ie er eens nie in mag....

Kemba helemaal vol van kampala waar we net van terug zijn (studie tour docenten)... Ze heeft met Lisa gespeeld, is naar The Zoo geweest, en heeft bergen pakjes gekregen van Tante Miep... (een ‘tante’ die we al in geen jaren hebben gezien, en bij toeval voor een conferentie in Entebbe zat in dezelfde tijd dat wij in Kampala zaten... ik wist dat ze ‘iets’ zou meebrengen, niet dat dat ‘iets’ in vier grote zakken zou passen..kemba is er helemaal vol van).

‘The Inside baby’ gaat het goed. En met de omringende mam ook niet onaardig. Ik ben gisteren naar de ‘check up’ geweest en op gewicht en bloeddruk van de mam valt niets aante merken. Dat mam rugpijn heeft, en van iedere maaltijd een brandende maag overhoud was niet tot enige zorg van mijn madam The Midwife... dus ja... De baby is reeds met het hoofd naar beneden en zit al in al behoorlijk laag.. pijnlijk maar in mijn voordeel bij’t bevallen???

Het is me gelukt om de beloofde belly-foto’s met de door mijzelf gemaakte zwangerschaps outfitten te maken... dus veel kijkplezier.

Lieve mensen: vanwege de drukte.. .laat ik de Werk Woobels, en Gordon’s Goodies een keer voor wat ze zijn... het was ten slot een ‘tussendoortje’!!

Veel liefs en tot ergens half december!!

Naat en Co

Naatinuganda@yahoo.com
Tel:00256-772-665607
Nathalie Jonkergouw Arinda
Po Box 170 Bushenyi Uganda

  • 17 November 2006 - 13:27

    Tante Lisa:

    Wat zie je er goed uit!
    groetjes

  • 17 November 2006 - 15:20

    Seth:

    plengen... welja niet alleen hansje's vocabulair is in topvorm aan het raken :)

  • 17 November 2006 - 17:44

    Tante Nelly:

    Ik ben helemaal perplex!!! Dat die outfitten van jouw hand zijn.Echt heel mooi, ook de stoffen. De zwangerschap lijkt al overtijd te zijn, wat een buik.Ja, plengen klinkt echt mooi.

  • 17 November 2006 - 21:25

    Chris:

    je ziet er geweldig uit.(grote buik, tevreden uitstraling, etc.)Leuk detail die mensen op de achtergrond...
    By the way, ik zie geen mogelijkheid deze kleine te komen begroeten....

  • 18 November 2006 - 12:04

    Judith:

    bedankt voor de foto's,nu moet ik het wel geloven!!!liefs, en tot later over de mail.

  • 19 November 2006 - 09:22

    Moniek:

    Naat geweldig!!! je ziet er fantastisch uit, kan niet anders dan dat daar weer een heel mooi kleintje uit gaat komen. Geniet nog van de relatieve rust zolang het een inside baby is....

  • 29 November 2006 - 10:58

    Walter:

    hoi Nathalie,

    wat een prachtige soepjurken. Je ziet er tiptop uit!!! Dank voor je leuke mail, en sterkte met de drukte en het dragen. Groet je, Walter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 105743

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

The Arinda's in Uganda

Landen bezocht: