Op verzoek en de Ballen - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu Op verzoek en de Ballen - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Op verzoek en de Ballen

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 December 2010 | Oeganda, Bushenyi

Hallo lieve iedereen,
Vandaag neem ik een risico... mijn internet verbinding is alles behalve blij, en op deze site plaats je eerst het bericht en dan de photo... dat de photo vandaag echter niet blijft plakken... die kans is nogal groot... toch ga ik proberen om op verzoek een buik te laten zien, en een beetje indruk te geven hoe wij hier in een ballenloosland toch fijn ballen in de boom hebben. zie http://picasaweb.google.com/naatinuganda (als ik geluk heb vandaag)

Tot gauw!!
nathalie.uganda add yahoo.com

  • 16 December 2010 - 11:16

    Mo & Co:

    jemig, en je moet nog tot april? is het er wel één? of zit er nog een 2e misschien 3e bij?
    gr Mo cs

  • 16 December 2010 - 11:34

    Hanny:

    Dat ziet er gezond uit!
    Mooie ballen ook en een ludieke Kerstboom. Fijne Kerstdagen gewenst en ook een goed en gezond 2011.

  • 16 December 2010 - 12:13

    Janneke Bos:

    Wat een buik en wat een prachtige ballen!!
    Er is weer goed werk verricht!
    Is het er echt maar eentje, Naat?

    Groetjes van Janneke Bos

  • 16 December 2010 - 12:28

    Nelly Bos:

    Ik sta helemaal versteld zowel van de bijzondere ballen als de bolle buik, alle zeer creatief. Wat een feest.

  • 16 December 2010 - 12:32

    Judith O:

    Ook ik ben diep diep diep onder de indruk van de buik en van de ballen... Verzin maar een paar extra namen voor de zekerheid!

  • 16 December 2010 - 13:38

    Judith:

    ja, nu geloof ik het!
    indrukwekkende buik al.. liefs, Judith.

  • 16 December 2010 - 14:11

    Miep Hondsmerk:

    Hoe kan ik anders dan beamen wat vorige schrijfsters akl schreven: indrukwekkende buik! Niet te geloven dat je nog tot april moet 'lopen' - weet je zeker dat je je niet in de datum vergist hebt? Met buik, man en kids hele goede kerstdagen en alle goeds alvast voor 2011!
    Groetjes Miep

  • 16 December 2010 - 17:36

    Eefju:

    ik ben niet anders van je gewend! mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 105806

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

The Arinda's in Uganda

Landen bezocht: