stiekjes en meer - photo impressies - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu stiekjes en meer - photo impressies - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

stiekjes en meer - photo impressies

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

22 Februari 2010 | Oeganda, Bushenyi

22 - 2 2010

Tijd voor stiekjes en andere geuniformeerde impressies...

http://picasaweb.google.com/naatinuganda/KidsFeb2010#

Doei doei

Naat

  • 22 Februari 2010 - 07:47

    Judith:

    en nu wil ik dus echt noella vasthouden....
    met tranen in mijn ogen, wat een schatje!

  • 22 Februari 2010 - 11:40

    Hanny:

    Wat een lekker stel,Nathalie.
    Geniet ervan!

  • 28 Februari 2010 - 13:58

    Maud:

    Naat ik begin altijd met wat een respect heb ik voor jou en dat wordt ieder bericht meer en meer.
    Wij Olaf en ik hebben het erover gehad om jullie kant in te komen met de kindjes. Als ik alles zo lees heb ik mijn twijfels.Naat heb je advies voor ons wat moeten we doen?

  • 03 Maart 2010 - 23:26

    Tante Lisa:

    Wat een pracht kind!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 105797

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

The Arinda's in Uganda

Landen bezocht: