Bericht zonder foto's, nu foto's zonder bericht... - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu Bericht zonder foto's, nu foto's zonder bericht... - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Bericht zonder foto's, nu foto's zonder bericht...

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 September 2009 | Oeganda, Bushenyi

Deze vrijdag heb ik dus wel mijn snoertje bij me... hier onder drie foto's van mijn slapend mini monstertje, en op de web link nog een stuk of vier meer...

tot volgende week!!

nathalie

  • 18 September 2009 - 07:45

    Willem:

    Snoep(je)!!!!

  • 19 September 2009 - 07:46

    Fransje:

    Volgens mij lijkt ze op Hansje. Ben benieuwd hoe ze de komende maandje veranderd en hoe ze is met kerst :-)Tot gauw

  • 20 September 2009 - 10:26

    Mamanano:

    nano heeft vol bewondering naar de foto's gekeken, en wil graag even laten weten dat we ECHT naar jullie toekomen...Helaas niet zo snel als Fransje denk ik, maar we zien er beide nu al naar uit....

  • 24 September 2009 - 20:32

    Dorine Hulshof:

    Hallo Nathalie en Gordon,

    Alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Noella. Wat een mooi meisje. En zo te zien zijn Kemba, Hansje en Nicole er ook heel blij mee. Ik hoop dat alles goed is gegaan met de geboorte. Inmiddels is ze al weer een paar weken oud en zal je al wel weer volop in de running zijn. En dat zal wel wennen zijn. Ik heb ook 1 zoon en 3 dochters, dus ik denk nu wel eens terug aan de tijd dat ze alle 4 klein waren, en ik weet nog hoe druk ik het had met verschonen, voeden, wassen, aankleden enz. Ik hoop dat je wat hulp hebt en daardoor tijd krijgt om van Noella te genieten.
    Ik wens jullie het allerbeste en hoop dat Noella een fijne jeugd bij jullie zal hebben en opgroeit tot een zelfstandige evenwichtige jonge vrouw.
    Hartelijke groeten, Dorine

  • 25 September 2009 - 07:33

    Moniek:

    wat een poepie!!!!

  • 30 September 2009 - 15:13

    Monique:

    wat een beauty weer, of had ik dat al geschreven????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 105970

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

The Arinda's in Uganda

Landen bezocht: