meekijken - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu meekijken - Reisverslag uit Bushenyi, Oeganda van Nathalie Arinda Jonkergouw - WaarBenJij.nu

meekijken

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

29 Augustus 2012 | Oeganda, Bushenyi

Hallo lieve iedereen,

Voor 'meelezen' krijg ik dit jaar niet vaak tijd... zitten, schrijven, posten... het zit er gewoon niet in.

Voor 'meekijken' hoef ik minder te doen... ga naar http://picasaweb.google.com/silent.voices.bushenyi en kijk even mee naar Hansje's verjaardag, onze week in kampala, en Noela's verjaardag.

Het gaat hier verder prima!! volgend jaar (feb) wanneer Noela ook naar school gaat komt ook het 'meelezen' vast weer helemaal goed.

Nathalie

• 30 Augustus 2012 - 08:37

Chris:

Zo ook Bubkes verjaardag druk bezocht. Het was zeker koud die dag?
    Erg leuk allemaal

• 30 Augustus 2012 - 21:54

Fransje:

Hoi, beelden zeggen duizend dingen. Mooi hoor.

Nathalie

Ik wil deze site graag gebruiken om Uganda zo dicht mogelijk naast nederland te leggen. De gelegenheid gebruiken om mensen in nederland toch de kans te geven om met de familie mee te leven en mee te kijken om zo het gemis van de mogelijkheid om fysiek over de komen vliegen kleiner te maken!